fredag den 6. februar 2009

Så kan man igen :-)


Ja. Min bærbare PC er kommet hjem. Det er bare dejligt, så behøver jeg nemlig ikke mere bruge en "dele-PC".

Og nu er det weekend... Jeg har fri... Så weekenden skal bare nydes til fulde. Skal til fødselsdag i morgen aften. Det skal nok blive godt.

Er egentlig lidt træt. Har arbejdet 11 dage og kun haft én fridag efter de første 8 dage. Hmm... Synes godt nok det er lidt i overkanten. Men skidt... Nu er det weekend, og jeg kan lige nuppe en time på øjet inden jeg skal til at foretage mig noget andet.

(Video: Lady Usako)

Nå.. Synes lige jeg vil indlede weekenden med en lille sang. Det er altid godt med lidt musik. Og denne gang er sangen på dansk.

Tror forresten kaffen er færdig nu. Ahhh... Skal blive godt.
Hav en god weekend derude i landet :-)

Ingen kommentarer: