søndag den 15. februar 2009

Længe siden



Hvor er det længe siden...
Hvor er det længe siden jeg har siddet med en hjemmeside der skal konstrueres fra bunden.

Jeg har faktisk ikke siddet med den slags siden dengang for mange år siden - efterhånden - hvor jeg totalt mistede gejsten og kreativiteten. Bevares... Jeg har lavet småting og små sider ind imellem. Men det store har jeg ikke givet mig af med siden... dengang.

Men... Hmmm... Kom til at sige ja til et "lille" projekt. Dog med det forbehold at jeg ikke skulle være færdig til bestemt tid, og at jeg kunne sige fra hvis inspirationen ikke indfandt sig.

Nu har jeg arbejdet med projektet et stykke tid, og det har taget rigtig god form og er skredet rigtig godt fremad. Men.... Jeg kan godt mærke det er længe siden jeg har arbejdet seriøst med den slags. Hvor ER der kommet meget nyt til. Men det kan vel læres hvis der er behov for det.

Nå. Det er nu heller ikke nødvendig med fancy flash'es og den slags, så det går nok. Men skal den slags bruges, så må man vel bare lære det også :-)

Og det var så den søndag aften.

Ingen kommentarer: