tirsdag den 10. februar 2009

Blog... Blog ikke...



Så er vi her igen...
Det der med en blog.
Hvorfor skriver vi egentlig blogs?
Blogs, som på den ene side egentlig er private. Men, som på den anden side, gerne må (skulle) blive læst af andre.

Er det en moderne form for dagbog? Eller er det bare tanker der skal ud. Tjaa... For mit eget vedkommende ved jeg det egentlig ikke. Jeg skriver vel egentlig bare for at skrive. Skriver nok mest for min egen skyld. Men på den anden side, så er det jo også rart at nogen læser det man skriver :-)

Og det er der åbenbart, har jeg fundet ud af. Også flere end jeg troede... Men det er da bare dejligt det er på den måde.

Jeg følger også med i en lang række blogs. Nogen skriver hver dag. Somme tider flere blogs på én dag. Andre skriver kun engang imellem. Men jeg skal lige forbi for at se om der er kommet nye indlæg.

Sjovt ikke? At man liiige skal følge med for at se hvad der rør sig. Men... Det er nu dejligt somme tider lige at kunne følge lidt med, sådan på sidelinien.

Det er nu ikke alle blogs der er lige interessante hver dag. Det er mine nu vist heller ikke. Det er også forskelligt hvad folk skriver og ikke mindst hvordan de skriver. Men... Det er jo også en del af det sjove ved at følge med.

Nå. Skal se om mine nye vinterdæk er kommet.

Ingen kommentarer: