mandag den 9. februar 2009

Rolig aften / nat


Sikke en stille dag det har været.
Kort tid på job.
Flyde ud efter jeg kom hjem.
Lidt TV hen ad aftenen.
Få den bærbare helt "op at stå" med backup og det hele.

Og nu.... Måske et par ord.
Der er stille. Både det ene og det andet sted på nettet. Og... Der har været roligt på MSN. Eller... Der har ikke været travlt på MSN.
Så det er måske på tide at sætte sig lidt her.

Nu er det nemlig mørkt ude. Det er stille og ikke koldt. Ja.. Jeg ved det, for jeg har nemlig også været udenfor.
Jeg skal godt nok tidligt op i morgen. Hmmm... Det er snart ved at blive en vane med at komme tidligt op. Underligt... Ikke?? Mig, der i årevis ikke frivilligt er stået tidligt op.
Hmmm... Nu er der så nok heller ikke helt frivilligt at jeg står op når uret ringer. Men... Der skal jo penge på kontoen påstår de der bankfolk.
Nå... Jeg overlever.

Også i orden med det tidlige møde. Jeg kommer jo tidligt hjem så. Og det er OK. For skulle gerne have nye vinterdæk på bilen i morgen. De havde ikke dem hjemme som jeg vil have. Jeg vil nemlig have nogen magen til dem jeg kører med nu.

Skal så også til møde i morgen aften. Der gider jeg nu godt nok ikke rigtig. Men... Der er nok ikke nogen vej uden om. Nu HAR jeg sagt jeg vil komme. Så må jeg vel hellere også møde op.

Men så skulle resten af ugen også blive rolig, uden alt for meget der skal gøres. Og... Jeg har fri i weekenden. Og det er bare OK :-)

Burde egentlig lave min hjemmeside om. Eller i hvert tilfælde ændre på den. Har tænkt over det et stykke tid. Men er sådan set ikke rigtig kommet videre endnu. Jeg HAR ellers fået installeret programmet til det. Endda i ny version. Nå.. Måske i weekenden. Måske ikke.

Gad vide om man skulle planlægge et eller andet for weekenden? Eller skulle man bare dovne? Jeg ved det ikke endnu.

Men nu tror jeg at jeg har sludret nok for i aften. Egentlig en masse ord uden ret meget mening.
Skidt... Sådan må det være engang imellem...

Natter folkens :-)

Ingen kommentarer: