fredag den 6. februar 2009

Feeling blue... Eller er det bare vinter?


Ja. Vejret er - og har - jo ikke været det bedste her det sidste stykke tid. Og når det er sådan, så inviterer det næsten til at man spenderer mere tid på nettet med forskellige gøremål der. ( Nu KAN jeg jo. Nu da jeg har fået min bærbare PC tilbage :-) )

Der kan komme lidt mere gang i blog-skriveriet. Der kan komme lidt mere gang i det med billederne. Der kan komme lidt mere gang i skriverierne med andre. Men... Det er vel også det vinteren er til?
Hvorfor er det forresten sådan at man somme tider skriver blogs tit og tæt, og til andre tider kun skriver engang imellem?

Jeg synes også at vinteren, her efter jul og nytår, er tiden hvor man tænker tilbage på det gamle år og tiden der er gået, og hvad der er sket i det år der gik. Det er i hvert tilfælde ikke omkring jul og nytår det sker for mit vedkommende. Men først her efter nytår, hvor der er kommet ro på efter en hektisk tid.

Egentlig er der kun enkelte lyspunkter i 2008 der er værd at tænke tilbage på. Ellers har det år faktisk været et år jeg helst ville have været foruden. Men... Det er jo ikke noget man selv bestemmer.

Jeg har været til begravelser. Der har været alvorlig sygdom. Jeg har mistet... Men... Har dog også fundet... Og det er jeg glad for. Det har været lyspunkterne i året der er gået. Det år jeg helst ville have været foruden. Så jeg håber da at det jeg har fundet også varer ved her i 2009 :-)

Nå... Her kommer lige en video:

(Video: Lady Usako)

Ja.. Sådan er der også nogen der har følt det i året der er gået. Men det er nu ikke derfor denne video kommer her. Det er mere fordi jeg altid godt har kunnet lide den sang. Og fordi den altid minder mig om dengang i midten af 70'erne. Egentlig en nem og ukompliceret tid, hvor alt skete og kunne ske :-)

Og nu vi er ved det med de der videoer, som jeg har lært at lægge på bloggen. Den her sang har jeg også altid godt kunnet lide. Den er også blevet fremført af Whitney Houston. Men.... Hendes udgave kan jeg ikke lide. Bevares... Hun har en god og kraftig stemme. Men... Hun synger ikke den her sang med den følelse der hører til. Nej... Udgaven med Dolly Parton er den rigtige. Og... Det er forøvrigt også hende der har skrevet sangen :-)

(Video: Lady Usako)

Sentimental? Er det det man bliver her om vinteren? Det triste grå vejr... Nahhh.... Ved det nu ikke.

Forresten var det glat da jeg kørte på job i går morges. Hmmm... Jeg kom sikkert frem. Men det gjorde alle andre ikke. 3 ulykker på den samme vejstrækning i løbet af den formiddag. Og en af dem var rimelig alvorlig.

Så. Pas på jer selv når i kører i denne tid. Vil ikke starte 2009 med at miste nogen jeg kender og holder af.

Synes dette indlæg er ved at blive lidt langt. Mon det er abstinenser efter ikke at kunne skrive indlæg de sidste 3 ugers tid? Jeg ved det ikke. Men ordene er sådan set bare kommet helt af sig selv. Måske skulle jeg begynde at debattere et sted igen. Synes somme tider jeg savner det. Måske derfor at fingrene bare bliver ved med at løbe :-)

Nå. Nu må det være nok. Skal til fødselsdag og skal gerne være klar til det. Det bliver en lang nat......

Og... Så har jeg sandelig fået mobiltelefon igen. Men... Tiden uden har da vist mig at man godt KAN leve uden :-)

CUL folks.....

Ingen kommentarer: