onsdag den 28. januar 2009

Det var den januar... Sådan næsten...



Ja. Det var det vel. Og hvilken januar. Ikke tid til noget som helst synes jeg. Altså lige ud over jobbet, der jo skal passes...

Ikke tid til at sidde på nettet. Ikke tid til at passe hobbies.. bare travlt.
Men mon ikke det snart ændres. Synes der er lidt tegn i sol og måne på at det sker.
Skulle jo gerne kunne nyde tiden også, inden forårstravlheden sætter ind :-)

Nå.. Men det er da ikke klage det hele nu jeg tænker efter.... Der HAR da nu været tid til venner. Tid til familie. Tid til skov og strand. Så egentlig er der jo ikke noget at klage over. Det eneste jeg savner er min bærbare PC. Den har ikke fundet vejen hjem endnu... Desværre.... Og det gør jo at jeg må "snige" mig tid til nettet, når den her maskine er ledig :-)

Aii.. Livet er sqi dejligt. De problemer jeg har er jo kun luksus problemer i forhold til andre. Så jeg skal/kan ikke klage.

Egentlig går det jo stille og roligt, og jeg nyder faktisk hver eneste dag. Nyder vejret, naturen og alt det der følger med den mørke tid...

Rødvin... kiks og ost... Stearinlys... Varme... Samvær...

Ren nydelse... :-)

Forresten... Nogen der kender FaceBook? Folk bliver VED med at mene at jeg skal derind. Tidsrøver siger nogen. Nøglen til himlen siger andre. Ved sqi ikke. Måske skulle man prøve.... Engang.... :-)

1 kommentar:

BareMig sagde ...

Facebook... Hmmmm lavede profil for et ½ år siden, og var der i to dage.... dvs. faktisk kun en, brugte dag 2 til at lede efter slet knappen *GG* Prøvede så at aktivere min profil igen idag... Hmmm synes stadig det er en gang rod og pladder, vil meget heller snakke med folk i fred og ro på msn :-) Men jeg må vel heller give det en chance en uges tid denne gang, for at se om jeg ændre mening.... Men jeg tror det godt nok ikke :D