mandag den 19. januar 2009

PC og ikke PC - Kan man leve uden en bærbar?



Hmm.. Det bliver nok lidt småt med net her i det næste lille stykke tid.
Min bærbare PC, som er den jeg fortrinsvis bruger til net, er nemlig gået til, og er sendt ind til garantireparation.

ØV ØV... Trælst. men så er der da fred aå længe :-)

Nå.. Vender tilbage når - og hvis - den kommer tilbage i god stand.

Egentlig er det utroligt så afhængig man kan blive af sådan en tingest. Jeg har godt nok mere end den ene PC. Men... Vanens magt... Nu havde jeg lige vænnet mig til at kunne sidde mageligt og være på nettet samtidig. Så det er noget af en omvæltning pludselig at skulle sidde med det her skrummel. Og så på en kontorstol?!?!?

Deler også den her PC med datteren. Så når hun bruger den er der jo ikke meget adgang til nettet. Så jeg må "nøjes".. :-)

Nå. Skidt... Det løser sig når "den lille" kommer tilbage i folden.

Ingen kommentarer: