torsdag den 23. april 2009

Forårs fornemmelser...



Forår... Ja. Det et sikkert og vist. Nu er foråret kommet.

Man kan mærke det på solens varme.
Man kan se det på træerne, på forårsblomsterne og på dyrene.
Man kan se det på mennesker.

Ja. Alle mennesker smider vinterkludene og hopper i den lette forårsmode. Og alle sommerkøretøjer kommer ud på gaden. Det er både motorcykler og diverse åbne sportsvogne og amerikanerbiler.

Hmm... Så er det at jeg hvert forår kommer til at tænke på den bil jeg engang var ejer af. Sådan en rigtig flyder. Det kunne nu være dejligt lige at cruise en tur ud af vejen i den. Lækker bil var det nu. Men... Det var dengang.


Hmm... Så kunne man jo.. Det der med en MC... Men den sidste "rigtig" MC jeg var ejer af blev byttet væk for en barnevogn. Har godt nok haft MC siden. Meeenn... Ikke lige af den kaliber.
Nå.. Sådan en kan jeg jo købe mig, hvis jeg ellers føler nok for det.

Nej... Nøjes nok med båden... Indtil videre...

Men forår... DET er det !! :-)

Ingen kommentarer: