torsdag den 2. april 2009

Strøtanker....

(PS: Kan du kende billedet?)

Forår.. Dejligt.. Man begynder at kunne mærke det.
Er det nu man skal til at tilbringe mere tid udendørs? Eller er det for tidligt endnu?

Jeg har lige været et par dage udenbys. Det var nu ikke så tosset, som vejret har været. Og... Så fik jeg besøgt en jeg ikke har set længe. Det var nu heller ikke så tosset. Og da slet ikke når vi kunne sidde på vedkommendes tagterrasse midt i Århus by og nyde solen, en drink og en smøg. Så er livet værd at leve :-)
Nå.. Tror nu nok den tur skal gøres om inden længe. Eller... Det ved jeg den skal. Det er allerede bestemt.

Blog.. Ja, den har jeg vist forsømt lidt på det sidste. Men sådan er det vel, når der ikke sker det helt store.
Dog... Jeg er begyndt at lave en ny hjemmeside. Langt om længe er jeg begyndt. Men... Hvornår den bliver færdig, det kan kun tiden vise. Der er også andre sider på nettet, der skal vedligeholdes :-)

Sidder forresten lige med en whisky og nyder nattens stille ro og fred. Har radioen på lavt blus og nyder musikken og katten. Ikke helt tosset når man har fri i morgen.

Blog, hjemmeside, fotoside, FaceBook, orkut, steder på nettet man følger med i. Ikke let at få tid til det hele. Skidt også med det. Følger da lige lidt med i det vigtigste, samt enkelte udvalgte blogs.

Der er stille på MSN nu. Men klokken er jo også mange. Eller det er den for nogen... AIM, ICQ, MSN, YAHOO, GOOGLE TALK, SKYPE, IRC.. Der er ikke mange danskere på på den her tid. Forresten... IRC... Hmm.. Ikke meget man bruger det nu om dage.
Skulle man måske skære ned på antallet af messenger medier? :-)

Nå.. Der er vel lige tid til en smøg og en enkelt stille whisky mere her inden sengetid. Så kan jeg også lige få en lille nat-chat med en højt skattet og nær veninde, der tilfældigvis er på job i nat, og tilfældigvis lige kan være på MSN samtidig :-)

Ja. Det blev så ikke til den store afhandling om skattereform og andre vigtige samfundsrelaterede ting. Men... Lidt har jo også ret..

Hygge i natten

Ingen kommentarer: