lørdag den 11. april 2009

Langfredag.



Så gik den langfredag.
Den var egentlig ikke særlig lang her. Snarere for kort. Men sådan er der jo så meget.
Havde besøg af den ældste datter. Og så gik tiden jo med mad, drikkelse og snak til efter midnat. Egentlig rigtig hyggeligt. Længe siden vi har haft sådan en aften.

Forresten... Er der nogen der vil købe huset på billedet? Det kan godt være det ikke er særlig stort, men det ligger da fantastisk, sådan lige ned til en sø midt i en skov.
Egentlig passer huset vist bedst til en hund. Men... Den hund, der gad sætte huset i stand, ville så få et alle tiders hus. Måske skulle det være en labrador der skulle bo der. Det er nok en af de hunderacer der vil sætte størst pris på at have en svømme mulighed lige udenfor hoveddøren :-)

Nå. I morgen (i dag) er det lørdag. Jeg vil se om jeg ikke kan komme tidligt op, så jeg kan få tilfredsstillet mit shoppinggen (som ikke er særlig stor) inden der kommer alt for mange vilde indkøbshungrende mennesker i byen. Jeg har nemlig lige nogle penge, der brænder for at blive brugt (og nej... Det er aldeles ikke Lars Løkkes fortjeneste). Så jeg er spændt på om de stadigvæk har den vare jeg har udset mig.

Forresten skal jeg være sammen med mine døtre hele eftermiddagen i morgen, og så er det jo godt de har lovet godt vejr. Så kan det også være jeg kan få glæde af det mit shoppinggen kræver af mig at investerer i :-)

God påske.... :-)

Ingen kommentarer: