fredag den 1. maj 2009

Blog, FaceBook eller Twitter?? Tanker i natten.



Hørte her forleden i radioen at Twitter bliver det nye indenfor social networking på nettet.

Hmm... Tror sqi ikke lige på det. Twitter... Det er jo ikke andet end en mulighed for at sende SMS ud til millioner af mennesker på samme tid. Men det er åbenbart moderne. Selv statsministeren og andre politikere bruger det. Lige som de også er på FaceBook.

Ja.. Hørte endda i radioen at vores nye statsminister har to ting på sin PC skærm på kontoret. Den ene ting er FaceBook og den ande er Twitter.
Ehmm.. Skulle man ikke tro vores statsminister har andre ting at få tiden til at gå med?

Forresten.... Hørte i radioen at en af vore toppolitikere skulle have "twittet" følgende ud til sine Twitter følgere: "Tager hjem og holder en velfortjent weekend med familien". Altså... Kan de ikke skrive noget mere seriøst, så hold dog op med at forsøge at være ung med de unge, og lav noget fornuftigt i stedet.

Og nu vi er ved det... FaceBook.. Ja. Det er jo stedet at være siges der. Ja.. Måske lige nu er det. Men.. Som med alle steder på nettet bliver også FaceBook umoderne og afløses af noget andet.
Indrømmet... FaceBook er stedet, hvis man vil finde nogen fra Danmark. Mere end to millioner danskere har en profil på FaceBook, hvilket gør FaceBook bedre end De Gule Sider, hvis man vil finde nogen.

Jeg ved sqi ikke. Jeg er ikke nogen stor FaceBook fan. Det må jeg nok indrømme. Jeg ER der da. Har en profil der. Men det er også det. Jeg kan nemlig ikke fordrage at man skal skrive under på at FaceBook har alle rettigheder til de oplysninger man lægger op. Ligeledes som de kan bruge de billeder man lægger op.
Nej... Det er bondefangeri af første klasse.

Nå.. Nu er vi der igen. Hvor vil jeg egentlig hen med hele det her skriven?
Egentlig ved jeg det ikke. Det flød bare ud af tasterne her på bloggen.
Nå, men der kom da tekst nok til et indlæg :-)

Forresten er der nogen der mener at man skal skrive på en blog hver dag. Hvorfor skal man det? Man skriver vel når man har lyst og når man føler for det.

Nå... Må hellere lege lidt videre med min hjemmeside. Længe siden den er blevet opdateret.

Hjemmeside... Hvorfor har man sådan en?...
Nej... Ikke mere tankevirksomhed i aften. Det må komme en anden gang.

Hygge i natten

Ingen kommentarer: