fredag den 15. maj 2009

Billeder og former..



Jeg har længe haft en svaghed for runde former. Og specielt de former der sidder på den kvindelige halvdel af jordens befolkning.
Sammen med den betagelse af de former har jeg så interessen for at fotografere, og vil derfor gerne kombinere de to ting.

Og da jeg her forleden blev gjort opmærksom på billeder af den kategori, så måtte jeg lige se i mine egne gemmer, for at se om jeg dog ikke havde bare et eller to billeder, der kunne bruges.


Nu har jeg desværre ikke sååå mange billeder der er anvendelige. Det er jo ikke let at finde modeller der vil stå mål min dirigeren rundt, for at få lyset til at falde lige netop så det kan bruges. Men jeg fandt da lige et par stykker jeg kunne lege lidt med :-)

De her er nu ikke mine bedste billeder i den genre. Men det er ikke lige dem alle jeg vil smide op på en offentlig blog uden tilladelse. Man KAN dog finde lidt flere af mine billeder hvis man leder lidt :-)
Så får vi se om der kommer flere og bedre billeder her, hvis jeg får lov af den rette model :-)


Men nu fik jeg da lige leget en lille smule med billedmanipulation i mangel af bedre, og så må jeg se om ikke der dukker en model op, så jeg kan få leget lidt mere :-)

7 kommentarer:

BareMig sagde ...

Hmmm.. er der aldersbegrænsning for sådan en model? Og udbetaler du en god "løn"?? ;-) Nåhh dutter nok ikke, er vist for gammel *GG*

Anonym sagde ...

Ehmmm.....hva med en der har stået foran kamera før ???

NightSoul sagde ...

Næhh... Der er ikke aldersbegrænsning. Der er jo noget kønt ved alle aldre :-)

Og nej.. Udbetaler da ikke nogen løn. Arbejdet bærer jo lønnen i sig selv siges der.

Og ja. Altid en fordel med en øvet model. Specielt når fotografen ikke er særlig øvet i den gren indenfor foto :-)

Prøver da, og øvelse gør jo (måske) engang mester :-)

Anonym sagde ...

har prøvet at være model før....og det gik rigtigt godt.

Blev nogle meget spændende billeder..*S*

Janne sagde ...

Og endda solgt :-).... er stolt over du nu pryder og fryder......

BareMig sagde ...

Jamen jeg har skam også været model i mine unge dage....Det er mig der har stået model, til de to elefanter, der bær' porten hos Carlsberg :D

Nu kan jeg vist kun bruges af Coca Cola ... :D .... Flaske eller dåse, gæt selv ;-) *GG*

Anonym sagde ...

Dåser er nemme at finde.....Det er de kvindelige former ikke.