lørdag den 19. juli 2008

Skulle man...??




Skulle man mon tage hyre på denne her?

Ja. Som det fremgår af mit forrige indlæg, er jeg meget interesseret i træskibe. Og her i vores by har vi en af slagsen. Nemlig den på billederne.
Det er et fine eksemplar af slagsen, og den er lige nu ved at blive renoveret med nye planker og ny motor.
Jeg har overvejet det før, men har ikke ment jeg havde tiden til det. Men men... Måske skulle man alligevel? De mangler jo altid frivillige, og specielt frivillige med lidt kendskab til skibe og det våde element generelt.


Det skulle så være for at opleve noget andet end det man oplever i et lille træskib, som mit eget. Det er jo noget andet at være fælles om noget, og dele det med andre.

Dette skib bruges til mange ting. Kapsejlads, udlejning, fisketure og andet. Og så kan man være med på "den anden side", som besætning, og bo og leve ombord i nogle dage, i det specielle fællesskab der er sådan et sted.
Fordelen er jo at jeg kender både skibet og en del af den faste stab :-)

Så... Måske skulle man..??

Ingen kommentarer: