onsdag den 16. juli 2008

Regnvejrsdag....




Hvad gør man på en regnvejrsdag, hvor man ville ønske det var solskin og man kunne være ude?
Tjaa.. Man henter et par billeder frem fra gemmerne og leger lidt med dem.

Og denne gang blev det en anden slags natur end jeg normalt leger med.
Ved godt at det er ren amatørleg. Men det viser alligevel hvad man kan gøre med meget simple midler og et heldigt billede.



Øjne...

Øjne er spændende....
Man kan læse meget i øjne...
Er der ikke noget om at øjnene er sjælens spejl?

Hvad er der i de øjne?
Hvad tænkes der inde bag ved?







Bare lidt leg... På en regnvejrsdag.....

1 kommentar:

BareMig sagde ...

Ja man kan læse meget i øjne, frygt, had, løgne og kærlighed :)

Måske jeg tar' fejl, men synes det øverste øje, kunne ligne et af dine pigers? :)


Hviler stille
endelig i ro
i dine øjne
ser jeg hvad vil

i dit ansigt
ser jeg alle aldre
i dine øjne
ser jeg hvad jeg vil

Jeg kom ikke her for at gå igen
jeg kom ikke her for at blive væk
jeg kom ikke her for at gå igen
tvivl æder sjæle op
tro flytter bjerge tilbage hvorfra de kom

stærke hænder
løfter mig op
i dine øjne
ser jeg hvad jeg vil

dine stærke hænder kommer om lidt
holder fast, holder blødt, holder om mig, - nej nej
du kom ikke her for at gå igen
tvivl æder sjæle op
tro flytter bjerge tilbage hvorfra de kom

jeg kom ikke her for at gå igen
jeg kom ikke her for at blive væk - nej nej
jeg kom ikke her for at gå igen
tvivl æder sjæle op
tro flytter bjerge tilbage hvor de kom fra

Lis Sørensen..

Knus Bare-mig :)