søndag den 20. juli 2008

Hvad gør man når...

datteren ind imellem vil have billeder, til at bruge diverse steder og i diverse sammenhænge??

Ja.. Så må man jo i gang med at lege lidt, så hun kan få leveret det ønskede resultat.

Egentlig tror jeg, at det her billede skulle bruges et eller andet sted på nettet. Sikkert for at genere et eller andet håbefuldt ungt menneske af hankøn :-)

Jeg har aldrig pralet af at være den store portræt fotograf. Der skal vist meget øvelse og udstyr til, før det bliver rigtig godt.

Men... Med et rimeligt billede og et rimeligt program på PCen, så kan man jo gøre mange ting. Og har man tiden til det, så er det jo også sjovt at lege med.

Hmm... Man kommer ikke ud over at der altså er noget specielt ved billeder uden alt for mange distraherende farver.

Jeg kan ikke huske hvad dette billede skulle bruges til. Men det er vist også ligemeget. Jeg havde sjov med at lave det.

Tjaa.. Et gammelt billede med modlys og grønne blade bliver pludselig til noget der er gammelt og for længst passé.

På den anden side... Så gør kraftige farver og lidt lys jo somme tider også en del.

Tror det her billede skulle bruges til at få adgang til et sted på nettet, hvor man skal stemmes ind af de øvrige brugere :-)

Bare det at der er en sort baggrund og lidt lys, gør jo at billeder med det samme kommer til at virke langt mere dramatiske :-)

Hmmm.. Hvorfor er det mon at jeg er så glad for de der sorte baggrunde? Er det fordi farverne rigtig kommer frem? Eller er det fordi jeg er et natdyr? :-)

Nå.. Og hvor var det så jeg ville hen med alt det her snak??

Tjaa... Det ved jeg egentlig ikke. Men eftermiddagen i går var regnfuld (igen), og så brugte jeg tiden til at samle lidt billeder sammen, så jeg kunne få ryddet lidt op - og ud - i "lageret" af ældre billeder. Sådan noget med at kassere "arbejdskopier" og den slags, som egentlig bare ligger og fylder op, og så sortere resten og få dem lagt i den orden, som jeg længe har savnet med mine "ældre" billeder.

Havde godt nok foretrukket at være udendørs, nu jeg har fri. Men men... Der er grænser for hvad jeg gider udsætte mig for af "dansk sommervejr". Så måtte lige ty til lidt "vinter beskæftigelse".... :-)

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hooold da op... det ku' være at man sku' sende lidt billeder til dig til 'kærlig behandling'... det ku' være man ligefrem ku' gå hen og blyw kjøøn af det....

Køn er datteren ihvertfald... det kommer ikke til at tage lang tid på div. sider, inden der er en svigersøn i nettet ;o)

BareMig sagde ...

Ja ikke dårligt :-) Du kan nogle ting med foto, ved jeg jo ;-) Men du lovede altså,at du ikke ville bruge "MIT" foto på nettet, men kan da se, der under "Regnvejrsdag" at du alligevel har gjort det :O *LOOL*

NightSoul sagde ...

Takker Jane...
Men.. Tror ikke datteren er sådan lige til at fange. Og heldigvis for det :-)

baremig..
Tjaa... Hvis du var 22 kunne det måske godt være dig :-)
Men... Faktisk må jeg tilskrive billedet et andet sæt "øjne" :-)