lørdag den 20. december 2008

Er julefreden på vej?



Så nærmer vi os... Nærmer os julehelligdagene.
Synes jeg kan mærke det næsten over alt. Over alt, undtagen i byen, hvor folk stresser rundt som de de jo gør hvert år.
Fatter ikke hvorfor de gør det? Fatter ikke hvorfor folk går amok hvert eneste år på den her tid.
Er der mon andre end mig der har det på den måde.

Men her på nettet er julefreden ved at sænke sig.
Man ser det på antallet af blogindlæg.
Man ser det på antal brugere på chatsteder.
Ja. Man ser det i det hele taget de steder hvor folk færdes på nettet.

Hmm... Måske har de bare skiftet til sider hvor man kan købe varer på nettet.
Måske har de for travlt IRL til at være her og skrible lidt.

Men... Hvad så enten det skyldes det ene eller det andet, så er freden kommet til - i hvert tilfælde - dele af nettet :-)

Mig selv?
Tjaa...
Jeg har haft en meget travl december indtil nu. Nu er det ved at lysne. Men min travlhed har egentlig ikke haft så meget med jul at gøre. Jeg lader faktisk julen komme stille og roligt, og vil også nyde de fridage der kommer om få dage. Dejligt.

Julegaver? Joee... Er næsten færdig. Så der er heller ikke stress på, hvis jeg ellers lige kan finde det sidste..

Ting jeg burde gøre inden jul?
Hmmm.. Har faktisk et par hængepartier et par steder, som jeg burde gøre noget ved. Og "nogen" af de eventuelle læsere af denne blog kan godt føle sig truffet :-)
Håber det er tilgivet at jeg ikke har nået det hele.
Prøver at gøre det godt når der er mere ro på. Eller senest når det nye år oprinder.

God jul til alle, hvis jeg ikke når en kontakt inden.... :-)

Og nu kalder jobbet... Hygge...

1 kommentar:

BareMig sagde ...

Tjaa har det lidt ligesom dig, gider heller ikke stresse rundt, og har også klaret gaverne :-)

Så du får da lige denne lille hilsen her fra mig :-)

Det er lunt og ingen sne i syne,
så det kan ikke betale sig at putte sig under sin dyne.
Men julen er kommet og aftenen nær,
derfor jeg skriver til dem jeg har kær.
Et år er nu gået i en vældig fart,
Så skriv til dem du holder af og gør det klart.
Dejlige minder har fyldt året der gik,
lad os nu huske den glæde vi fik,
Det er den lille hilsen du herfra får,
samt ønsket om et god jul samt et glædeligt nytår.... :-)

JuleKnuZ fra mig :-)