tirsdag den 2. december 2008

Julemåneden



Så... er julemåneden startet.
Sjovt nok har jeg ikke så meget imod det, som jeg plejer (endnu da....)

Det er ikke fordi jeg, på nogen måde, er mere forud end jeg plejer at være. Men jeg er nu heller ikke mere bagefter end jeg plejer at være :-)

Jeg hat travlt i den her måned. I hvert tilfælde i den første del af måneden. Så det bliver spændende om den der juletræthed kommer, eller den holder sig væk i år.

Håber dog at kunne få overstået de der julegave indkøb i så god tid, så jeg kan nyde juletiden når vi når dertil. I år kan jeg i hvert tilfælde komme til et par julefrokoster. Det kneb det jo noget med sidste år... desværre... Men må jo så tage revance i år :-)

Nå folkens... Må nisserne være med jer, og julemåneden være jer nådige :-)

Ingen kommentarer: