torsdag den 14. august 2008

Telefoner....



De kan være dejlige....
De kan være en plage....
De kan være nødvendige....
De kan være rare at have....
Og de kan bruges til mange ting.

Denne gang vil jeg ikke klage over at folk altid tror man er til rådighed lige så snart man har en mobiltelefon :-)

Jeg vil bare sige at jeg tager min telefon når jeg har tid... lyst... og lejlighed. Og hvis ellers jeg har telefonen indenfor rækkevidde.

Tid har jeg ikke altid. Specielt ikke på jobbet mere. Førhen havde jeg rigelig tid til fon på job. Men... Tiderne ændrer sig jo. Kan hænde det - med tiden - bliver bedre igen.

Lyst har jeg engang imellem. Det kommer jo helt an på omstændighederne :-)

Lejlighed kan det godt knibe med lige i tiden. Men... Mon ikke også det bedres engang?

Rækkevidde... Tjaa... Hvis jeg husker at lægge den fon et sted hvor jeg kan høre den, eller der er dækning... Så er jeg (den) vel indenfor rækkevidde.

På det sidste har det nu mest været arbejdsrelaterede samtaler jeg har haft. Dog med undtagelse af én samtale her den anden dag. Forresten en samtale jeg nød meget, og som gerne må gentages en gang.

Mangler nok at få et par enkelte samtaler ud af verden her inden længe... Tiden skal bare passe med tingene...

Men.. Det bliver ikke de næste tre dage. Regner ikke med rigtig at kunne træffes på fon før engang mandag sent....

Havde nemlig en RET hektisk dag på job i dag, så synes jeg har fortjent lidt fred de næste dage.... :-)

Ingen kommentarer: