mandag den 16. juni 2008

Højt til loftet.



Nu skrev jeg vist i min sidste blog at freden er derude på vandet. Det er også rigtigt.
Men.... Noget der kommer meget tæt på, er en tur på stranden ved Vesterhavet, på en dag som på billedet herover.

Bred strand.
Klar luft.
Ikke for koldt.
Lidt bølger på vandet.
Blå himmel.
Og... De der fantastiske koldluft skyer, der kan antage alle mulige former.

Man kan ane regnen derude... over vandet.
Kommer regnen mon her? Eller bliver den ude over vandet?

Dem kom.. Regnen. En heftig, kort sommerbyge, der kunne gennembløde alt.
Men det var først senere... langt senere. Så undgik at blive våd den dag :-)

2 kommentarer:

Brita sagde ...

Jo jo .... der er visse lighedspunkter - vand er jo altid godt!!
MEN der er altså en anden afslapning ved at være PÅ vandet - så kan man nemlig ikke ANDET, man kan ikke "bare lige" køre væk .... og når jeg kikker på de to flotte billeder du har sat ind - ja så gør de begge godt.... men jeg får mest ro af at kikke på det UDEFRA havet ...

NightSoul sagde ...

Ja... PÅ vandet...

Det ER nu også min favorit.. Trods alt.