lørdag den 8. august 2009

Ferie... :-)


Ferie... Er det ikke bare lækkert?
Og så lige i de her dage, hvor vejret bare er fantastisk.

Det er ikke meget jeg har været på nettet. Har endda ganske forsømt at følge med i alle de ting jeg normalt følger med i... Blogs, billeder og den slags. Men det er vel en naturlig følge af det gode vejr og så bare det at have... Ferie.

Lige nu sidder jeg med en whisky og overvejer at gå i seng. Jeg har lige checket op på det mest nødvendige, men absolut ikke andet....
Tænkte så at jeg lige måtte udtrykke min glæde over at have ferie :-)

Nå. Ferien skal nydes så længe det er godt vejr. Udsigten er vist ikke for lovende, når vi kommer et par dage frem. Men... Det gode kommer ikke skidt tilbage.

Checker op på resten af nettet når jeg ikke mere har ferie, eller... hvis vejret bliver elendigt.

Hygge derude i ferielandet.

Ingen kommentarer: