fredag den 7. november 2008

Hektisk uge.



Ja... En hektisk uge har det været. Og den er knap overstået endnu.
Synes jeg har rendt fra Herodes til Pilatus al den tid jeg ikke har været på job. Er der ikke det ene, så er der det andet.

Og ja.. Ikke at forglemme begravelsen jeg var til i torsdags, som kom sådan lidt... ud af det blå.
Og jeg... der troede at begravelser er noget der foregår i ro og fred. Hmm.. Det gjorde selve kirkehandlingen nu også. Men... FØR det og EFTER det... Tror der er længe siden jeg har kørt SÅ uøkonomisk (for at sige det pænt) i mit - ellers så rolige - automobil.

Nå.. Fredagen har ikke været ret meget bedre. Igen i dag har det været et rend fra Herodes til Pilatus. Og jeg er faktisk ret sikker på at det fortsætter lige til i morgen aften. Men SÅ.. SÅ står den også på afslapning.

Men... Hvor ER det dog afslappende lige at tilbringe et par minutter ved vandet. Der er noget ret så beroligende over det........

Ingen kommentarer: