tirsdag den 28. oktober 2008

Der er vel ikke andet for....



Jeg er blevet... Øhh... opfordret (fanget?) til at udlevere mig selv. Eller... rettere... komme med 6 særheder om mig selv. (Måske inden andre gør det?) :-)

Men... Da jeg slet ikke har nogen særheder er det sqi svært at nedskrive nogen. Eller...?? Måske har jeg alligevel...

  • Jeg KAN ikke vågne mellem klokken 6 og 9 om morgenen.
  • Jeg KAN ikke fungere uden min morgenkaffe.
  • Jeg KAN ikke fordrage McDonald's mad.
  • Jeg KAN ikke fordrage risengrød.
  • Jeg fungerer absolut bedst om aftenen og om natten.
  • Jeg er født doven.
Det er de ting der lige fløj i hovedet på mig, uden jeg skulle tænke alt for meget. Kan hænde jeg føjer flere til senere :-)

Jeg vil vædde med at andre kan finde mange andre særheder om mig, selv om jeg jo selv mener at jeg ikke har nogen særheder overhovedet.

Nu er der vist noget med at jeg skal opfordre 6 andre til at også at komme med DERES særheder. Se.. Hvem det skal være vil jeg så lige tænke over..... He he....

1 kommentar:

BareMig sagde ...

Tjaaa.... Kunne da godt, tilføje et par ting mere til din liste ;-)