onsdag den 9. april 2008

Hytten.... Et spøgelseshus ??



Åsted hytten. I udkanten af Åsted ådal.

Egentlig er det spejderne der ejer denne fine hytte lige på kanten af den fredede Åsted ådal. Men hytten kan lejes af andre også. Og den bliver flittigt brugt.

Jeg har mange minder fra den hytte. Jeg har overnattet der nogle gange i forskellige sammenhænge. Og jeg har bevæget mig en del i området hvor hytten ligger.

I det hele taget er Åsted ådal et fint sted til mange formål. Man kommer der bare for sjældent.

Hmmm... Set fra denne vinkel kan hytten egentlig godt ligne et hus, som er med i en eller anden gyserfilm. Den lange trappe.... Op til hytten.... Som ligger øverst oppe mellem de mørke træer...

Men.... Kan også godt sige at mere end ét barn er blevet forskrækket i og ved den hytte, når de har overnattet der, af den ene eller den anden årsag :-)

1 kommentar:

BareMig sagde ...

Uha får helt gåsehud... Minder mig om at jeg som barn, plagede for at komme med i biffen og se en gyser... Django i dødens dal... tror jeg den hed, jeg var ved at dø af skræk, og turde dårligt sove på mit værelse *GG* skulle kigge under sengen, lang tid efter før jeg turde sove *G* Sååå jeg plagede aldrig mere *G*