mandag den 7. april 2008

Harddisken.

Her er den så.... Langtidshukommelsen i min lille bærbare PC.

Jeg ved ikke lige hvad der skete. Men en aften blev den pludselig dårlig... Min lille bærbare PC.
Den brokkede sig højlydt. Kunne ikke finde noget som helst frem fra kramkisten. Ville ikke op og i gang.....

Den var blevet syg...



Endelig... Langt om længe... Kom der liv i den.
Men den var ikke som før... Den var blevet både langsom og glemsom....

Den havde fået Alzheimer... Det er måske forståeligt... Ingen ved hvor gammel den langtidshukommelse er. Det er et arvestykke.... Altså ikke den lille PC, men kun hukommelsen.

Men da der nu var lidt liv igen, kunne jeg så lige redde de vigtige erindringer, før de helt forsvandt ud i glemslens mørke.



Men... Nu er den rask igen. Min lille bærbare PC.

Den fik en ny og større langtidshukommelse. Så nu er der ingen grænser for hvad den kan gemme af erindringer.

Men jeg sørger for at min lille PC også skriver sine erindringer et andet sted.
For..... Tænk hvis den igen gik hen og blev syg - igen -, og jeg så ikke er så heldig at jeg kan redde alle de mange erindringer, den efterhånden lagrer i den der..... Langtidshukommelse.

NightSoul - med en gin... før sengetid.....

Ingen kommentarer: