tirsdag den 12. oktober 2010

Nu er der igen gået.... måneder siden mit sidste indlæg. Det er som om tanken om at blogge ikke har været særlig fremtrædende hos mig den sidste tid. Nå. Tanker kommer og går vel. Og nu er der sikkert ikke nogen overhovedet, der læser denne blog mere :-)

Nå. Uanset om bloggen bliver læst eller ikke, så er den her. Men nu om dage er det vel mest Facebook med sine korte statusopdateringer, som folk følger. Der har man jo også det hele på én side.

Men... Nu vil jeg lige smutte en tur omkring alle de blogs jeg engang fulgte hver dag. Så får vi se om der også har været stilstand...

Hygge derude.....

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Dejligt at se du stadig er i live ;o)
Håber du har det godt ....

NightSoul sagde ...

Hej Jane.
Du er her... Det har jeg set :-)
Og du skriver stadig blogs.7

Og ja, jeg er da i live og har det ganske udmærket. Håber da det der det samme hos dig? Men det kan jeg jo læse en smule om på din blog.

Hyggeligt at du lige smed en kommentar...

Knus....