søndag den 2. maj 2010

Sociale netværk


Hvor er det moderne med sociale netværk på nettet. FaceBook, Twitter, Buzz, linkedin og mange andre. Det er næsten ikke til at finde rundt i.

Lige nu er det FaceBook, der hitter blandt danskerne. Der er vist nok millioner af Danskere på FaceBook. De smider alt på nettet, lige fra billeder til personlige oplysninger. Er der da ingen grænser for hvor naive folk er? Nej.. Det tror jeg faktisk ikke. Jeg fatter ikke folk smider så meget ud på nettet om den selv. Men tjaa.. Hvem siger også jeg skal fatte det? :-)

Joee... Jeg er da også selv på FaceBook. Men det er godt nok begrænset hvor meget det har fanget mig. Jeg er faktisk totalt ligeglad med hvornår folk går i seng, eller om de bager boller lige nu, eller de sidder og venter på gæster. Og alle de spil man kan spille. Fatter ikke folk gider spilde deres tid på det. Men igen, jeg er jo heller ikke som folk er flest :-)

Personligt synes jeg der er bedre sociale netværk på nettet end FaceBook. Men... Det hjælper jo ikke meget, når folk næsten anser FaceBook som Gud.

Selv om det nu er mere moderne tider, kan jeg godt savne den tid hvor folk mødtes på IRC, og hvor billeder og andre personlige oplysninger ikke spillede nogen rolle. Men... Den tid er jo forbi.

Ingen kommentarer: