tirsdag den 3. november 2009

Tiden går... Og jeg går med...


Tiden går... Ja den gør. Nu er det alt for længe siden jeg har sat mig ned og skrevet et par linier her.

Det er fordi tiden går. Ja.. Og så har jeg også haft en del om ørerne her på det sidste. Egentlig er det underligt at man ikke bare kan nøjes med at gå på arbejde, og så ellers slappe af resten af døgnet. Men sådan er det ikke.
Der hives og slides i én fra flere (læs alle) sider lige i tiden.

Nå. Jeg skal vel ikke klage. Det var nok værre hvis ikke der var nogen der trak, og hvis ikke der var nogen der savnede én.

Nå. Også i dag er tiden gået. Først med job, dernæst lidt handel. Så ud med datteren og hjælpe med et stort indkøb. Og her i aften... Møde i en forening jeg er medlem af.

Så ja. Tiden går så godt og så dejligt. Der er bare for lidt af den. Tiden altså....

Ingen kommentarer: