torsdag den 10. september 2009

Altså.....


Så skete det for mig selv også... Min PC strejkede pludselig en aften.

Jeg har ikke noget imod at ordne andres PC. Men min egen... Den skal bare virke... Og jeg GIDER ikke når den strejker. For jeg ved det giver meget arbejde inden jeg atter får gang i den.


Men.. Der var ingen vej udenom. Den måtte formatteres.
Havde jeg nu fået backup af det hele? Havde jeg nu alle programmerne? Havde jeg nu tiden til det?... Hmm.. Måtte bare gå i gang.

Egentlig må jeg sige... Det ER nu rart med en nyformatteret PC. Der er grundigt ryddet op, og man er kommet af med alt det skidt man har fået installeret hen ad vejen :-)

Så.. Har man tiden og lysten, så kan det absolut anbefales.
Bare... Det ikke er MIN maskine det skal gå ud over.. :-)

1 kommentar:

BareMig sagde ...

He he... Har en du godt kan få på ferie, nu du er i træning :D