mandag den 15. juni 2009

Tiderne skifter... Forhåbentligt...


Efter et meget travlt forår ser det endelig ud til at der er ved at falde ro på.

Det er også på tide da. En overgang var jeg godt nok ved at tro at jeg var begyndt at blive stresset. Men... Der er lige det, at stress og mig ikke lige passer sammen...

Husk på at jeg er født doven, så jeg burde slet ikke kunne blive stresset.

Men nu er begge både i vandet. Noget planlægning er ovre nu, og der er også ro på de "tillidsposter" jeg beklæder. Så mon ikke sommeren kan komme nu, med fred og ro?

Nåee.. Der er jo lige de fødselsdage der skal overstås i nærmeste fremtid. 60, 50 og 30 år, og flere af dem. Men.... Der skal jeg jo så heldigvis kun med som gæst :-)

Så er der også lige de arrangementer jeg er med i i denne måned og den næate. Der har jeg så lidt mere at lave end bare at "være gæst". Men det er jo så nok min egen skyld. Nå, det kommer der nok mere om senere.

Men... Det er mere end en gang jeg har haft lyst til at tage båden på billedet her, og så bare ro en tur ud mod nye horisonter.

Og så... På den anden side... Jeg er egentlig for doven til at ro... he he...

Ingen kommentarer: